ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- อายุไม่เกิน 40 ปี
- มีประสบการณ์การตลาดประเภทโรงแรม ห้องพัก
- ซื่อสัตย์ อดทน ตรงต่อเวลา
- ทำงานภายใต้แรงกดดัน
- สื่อสารภาษาอังกฤษ พูด ฟัง อ่าน เขียน ได้เป็นอย่างดี
- สามารถทำงานเสาร์ เว้น เสาร์ ได้
- Make lists of potential clients and conduct surveys to identify customers actively seeking a hotel.
- Contact customers via calls or arranged meetings to discover their needs and requirements.
- Prepare and present sales proposals to potential clients, highlighting the best features and qualities of the hotel.
- Assist clients in selecting the most appropriate service that best meets their specifications and needs.
- Oversee the booking and reservation of space in a hotel to ensure availability and proper arrangement.
- Collaborate with other hotel staff to ensure clients have a good time.
- Monitor the customer service quality of the hotel to ensure customers are tended to appropriately.
- Conduct price negotiations with customers on behalf of the hotel management to reach a favorable bargain for both parties.
- Process and facilitate requests for customized services such as room redecoration, equipment, and switch.
- Resolve and quell misunderstandings within hotel premises.
- Maintain contact with clients to obtain feedback and to discuss opportunities for future business deals.
- Set annual budgets and implement strategies effective for achieving set targets.
- Incentive
- Service Charge
- ค่าอาหาร
- ประกันสังคม
- โบนัส
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- วันหยุดพักร้อน
- วันหยุดตามเทศกาล
- ทำงานเสาร์ เว้น เสาร์
ไม่ข้อมูล
Compass Hospitality
Suite 10/91, Trendy Office Tower, 5th floor, 10 Sukhumvit Soi 13, Bangkok 10110, Thailand www.compasshospitality.com